Træn Hjemme Abonnement

Træn Hjemme 

Vi gør det nemt for dig - nu med abonnementsordning til kun 199,- pr. måned.

Træn hjemme hos dig eller hvor du er. Hver uge får du tre nye træningsprogrammer, som bliver tilpasset til dig og jer, der træner med. Programmerne er udformet, så de kan laves på meget lidt plads, så det er let for dig at lave øvelserne hvor som helst og når som helst.

Øvelserne guides grundigt og du lærer teknikker og genveje til at få vedvarende træningsresultater. Alle programmer gradueres, så du altid kan finde et niveau, der passer til hvor din krop er den dag.

Træningen foregår i en lukket Facebookgruppe. Fordelen ved at lave træning på Facebook er bla. at du let kan tilgå programmerne og at du kan skrive kommentarer og give feedback til Birgitte Nymann.

Efter hver træningsseance lægges træningsprogrammet i vores kursusunivers, så du kan downloade videoen og gemme den for altid, hvis du vil det.

Træningsprogrammerne varierer i indhold. 2-3 dage før hver træningsseance annoncerer Birgitte Nymann, hvilken form for træning du kan deltage i næste gang.

I løbet af en uge er det en variation af styrketræning, pulstræning, smidighedstræning og balancetræning som du udsættes for. På mange forskellige måder. Det der er ens for alle træningsprogrammer er, at de kan laves på forskellige niveauer og de er veltilrettelagt, så du får det optimale ud af træningen.

Hver træningsseance er på 25-45 minutter.

Herudover får du hver uge en tema-video, hvor Birgitte Nymann sætter fokus på et område af kroppen, på specielle teknikker, smerter eller ny viden om træning af kroppen. Det betyder at du ikke bare træner programmerne, men at du løbende lærer mere og mere om træning, så du kan få vedvarende resultater – men også holde motivationen til at holde fast.

Målgruppe: Programmerne er primært for kvinder 35 år +. Ikke at andre ikke kan få masser ud af det, men Birgitte Nymann vælger at lave træning, som mange i den målgruppe vil finde inspirerende og motiverende. 

Til programmerne bruger vi primært disse redskaber:

  • Træningsmåtte
  • Træningselastikker
  • EFFEKT-bold (redondobold)
  • Træningsstrop (TRX)
  • Håndvægte

Træningen foregår live på Facebook i en lukket gruppe specielt for medlemmer. Og træningen foregår på disse tider:

Mandage kl. 08.30

Onsdage kl. 08.30

Torsdage kl. 08.30

Fredag-søndag på varierende tidspunkter.

Træningstidspunkt for fredag-søndag annonceres 3-4 dage i forvejen.

 


Når du har tilmeldt dig og betalt – så følg link på betalingskvitteringen, som hjælper dig videre til vores platforme.


Vælg af træningsudstyr

Vi bruger forskellige træningsredskaber for at gøre hjemmetræningen bedst muligt for dig.

Tyk træningsmåtte
Et af de redskaber vi bruger til træning allermest, det er en tyk træningsmåtte. Fordi den både skåner kroppen, når vi skal lave øvelser liggende på gulvet. Men vi bruger også måtten som et aktivt træningsredskab.

Håndvægte
Det optimale, som jeg vil anbefale dig, at købe er 3 forskellige vægtklasser, fordi nogle muskler er enorme stærke og andre mindre stærke og samtidig er der jo variation i sammensætning af træningsprogrammerne.

Jeg anbefaler at du fx køber 2 kg, 4 kg, og 6 kg’s håndvægte, hvis du er med og ikke er vant til styrketræning og ikke har trænet med håndvægte før. Er du vant til styrketræning så anbefaler jeg at du starter på 4kg, 6kg og 8 kg’s.

Jeg anbefaler også, at du vælger en tung fremfor en for let håndvægt, fordi at vi rigtig hurtig bliver stærkere. Husk – er vægtene for tunge – kan du altid smide den ene vægt.

Er det 2 sæt du vil investere i – så anbefaler jeg – at du vælger 2 sæt med 2-3 kg imellem hvert sæt.

Den lille kugle – EFFEKT bolden
Et andet af mine yndlings træningsredskaber, er denne lille kugle som er formidabel til at lave især gulvøvelser, men også masser af stående øvelser. Vi laver puls-, mave-, ben-, arm- og rygtræningsøvelser med bolden samt strækøvelser med bolden.
Vi laver alverdens forskellige øvelser med bolden, som et redskab.

Bolden er af et specielt materiale, så når jeg fx sætter mine knæ på det, eller læner min ryg op af den og laver forskellige øvelser, så former materialet sig efter min krop. Så det både kan udfordre, men det kan også støtte mig i de forskellige øvelser.

Jeg synes det er et af verdens allerbedste redskaber. Hvis jeg kun måtte anbefale et træningsredskab, så ville det være ubetinget være denne her lille bold. Fordi i forhold til hvor let den er at have med alle steder, og hvor meget den kan, så er den altså den virkelig eminent. Det hedder en effektbold når det er hos mig du køber den.


Træningsstrop
Med den fantastiske træningsstrop kan vi træne musklerne på en anden måde end vi ellers kan med mange af de andre træningsredskaber.


Når vi bruger træningsstroppen, kan man få lagt kroppen i nogle forskellige stillinger, og få trænet musklerne på en måde, som er svært at ramme på andre måder, når vi træner hjemme. Har du problemer med knæene, anklerne, hofter eller ryggen, så er træningsstroppen eminent.


Grunden til, at den er så eminent er, at du kan fin justere belastningen hele tiden. Det vil sige store skader kræver jo lille belastning med masser af bevægelse samtidig med at man kan indstille sig i stroppen, så den skade eller det skadede led kan blive skånet så meget som muligt.


Er du i god form så er træningsstroppen også fantastisk, fordi du netop du hele tiden kan justere. Så når man laver træningsøvelser med træningsstroppen, så kan man konstant ligge den helt nøjagtige belastning på.


Det kan man når man træner i træningsstroppen på grund af den måde som vi bruger den på. Træningsstroppen den er udformet sådan, at du kan sætte den op i en dør, i et vindue, rundt omkring en pæl, stolpe, eller rundt omkring et træ.


Når du træner hos mig – viser jeg hvordan du indstiller den, og hvordan du i det hele taget styrer den strop, så du får mest mulig træning ud af den.


Træningsglæde og motivation

De træningsredskaber - en træningsstrop, en effektbold, håndvægte – kan gøre – at vi kan træne helt eminent godt. Vi kan lave øvelser, der styrker hele kroppen, der giver udholdenhed i hele kroppen samt smidighed, balance og koordination.
Alt det vi overhovedet har brug for - for at få en energifyldt træning.

Husk - at hvis du gerne vil træne hjemme enten fuld tid eller som et supplement til den træning du ellers laver, så er det simpelthen så vigtigt for din motivation, dit resultat og for at du ikke spilder din tid, at du har optimale træningsredskaber.


Har du spørgsmål så er du selvfølgelig velkommen til at skrive til mig

info@nymanns.dk

Du kan træne med imens det sker, og du kan også bare træne lige når det passer dig. Så du behøver ikke at være klar til træning lige præcis, når de kører live på Facebook og Zoom.

Programmerne kan du tilgå i den periode du er medlem af vores træningsgruppe både på Facebook og i vores kursusunivers.

Fordele ved denne form for træning:

  • du kan træne med lige, når det sker, som om du var med på et hold. 
  • du kan træne programmerne flere gange og få mere ud af det. Det er godt at træne det samme program flere gange, så du kender det og kan tilpasse det til dagsformen. 
  • du kan træne alle steder, bare du har dine basisredskaber med. 
  • du får kvalitetstræning hver gang, for du får Birgitte Nymanns mange tips og råd til at træne lige der hvor du er - på alle planer.
  • du sparer transporttid
  • du behøver ikke spritte dit træningsudstyr af :-)
  • du kan ikke bruge undskyldningen “jeg kunne ikke nå det”. 
  • du behøver ikke sætte håret eller tage rent træningstøj på :-)


PRIS: 1
99 kr. pr. måned

 

 


Når du har tilmeldt dig og betalt – så følg link på betalingskvitteringen, som hjælper dig videre til vores platforme.

 

 

(se vores afbudsregler her)